.

Nar jag kom till Noosa kandes det lite som att det skulle bli trakigt har,
men nu sa tycker jag om Noosa!
Hostelet verkade inte bra nar jag kom,
nu tycker jag att det ar underbart chill.


Igar var mitt forsta havsbadet i Australien!
Sen var vi inne i stan och kolla for det ar en Jazzfestival har,
men den var nog mer for gamlingar.
Pa kvallen blev det lite strandfest,
som marktes i morse eftersom jag hade halva stranden i sangen
och resten i skorna.

Idag har jag gatt runt i Nationalparken,
gatt mer an en mil
och sett massor av fin natur.
Rakade hamna pa en nakenstrand,
lite halvotackt.
Massor av djurlaten i skogen,
gick pa helspann.



Kommentarer
Postat av: David L

Så du har dragit down under. Noosa är en riktig idyll med gooa stränder.

2009-09-10 @ 12:06:46
Postat av: evelina

UNDERBART sarah! <3 tänker på dig !

2009-09-18 @ 13:59:01
URL: http://heartbreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0