bye Vietnam

Idag ska vi lamna Vietnam
och idag (eller man kanske ska skriva i natt) sa kommer Lollo! :)
Da borjar galenheterna pa riktigt...!


Vietnam har varit ett ganska speciellt land,
inte alls sa turistigt som Thailand
och inte heller samma slag folk.
Har fatt ett intryck av att folk verkligen inte gillar turister har
och de forsoker lura och fa sa mycket pengar som mojligt av en.
Tror inte jag gillar vietameser
och tror heller inte att jag kommer aka tillbaka till Vietnam.

Men vi har anda haft en bra resa i Vietnam,
lite trakigt att vi varit sjuka bara.

Vi har iallafall hunnit se mycket av landet pa kort tid,
eftersom vi akt nastan 400 mil med buss runt.
Bussresorna har kanske inte varit superkul,
men ar minnen for livet.
Jag hade aldrig akt en riktigt sovbuss,
med sangar hogt och lagt innan jag kom till Vietnam
och nu har jag akt sa mycket att det racker och blir over.
Det var riktigt spannade att ser tunnlarna fran Vietnamkriget
och vi har hunnit med en hel del sol och bad ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0