Bergklattring och vattenfall

Idag hyrde vi tva mopeder,
var meningen att jag skulle kora en och Anton den andra med Elin bakom sig.
Jag forsokte forbereda mig infor korande,
men det roliga var att jag har aldrig riktigt kort en moped
och ar inte direkt van vid det,
sa slutade med att Elin fick kora istallet, haha.
Jag ar nog ingen moppetjej.

Vi fick iallafall en mysig utflykt,
vi kollade pa tre olika vattenfall och badade i vattenfallets "pool".
Sen sa klattrade vi lite i berg,
UTAN LIVLINOR...
svettigt, svart och tungt,
men mycket roligt! ;)




Nu har vi precis atit lyxmat igen,
(potatisgratang med flaskfile) mums!
Man blir lite trott pa thaimat nar man ater det minst en gang om dagen,
sa ibland sa far man unna sig!


Kommentarer
Postat av: ellen

baaah, ni ser ut o ha det kanonbra! negrer också :P

2009-03-13 @ 21:16:54
URL: http://ellenpellenplutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du har ju alltid åkt bakom mig! kanske borde låtit dig köra lite mer :)

2009-03-25 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0