Thailand

Min plan är att dra till Thailand om en eller två veckor,
åka runt och bara chilla!


Känns så konstigt att ha lämnat USA och allt som fanns det,
kan inte ens fatta att jag är hemma.
Det roliga är att när jag var i USA så kunde jag inte fatta att jag var där
och nu så fattar jag inte att jag är i Sverige igen.
Tänk vad lätt vi har att anpassa sig till något
och vad jobbigt det kan vara att bryta något som vi vant oss vid.

Är hundra procent säker på att jag åker tillbaka någon dag,
men det ända problemet är att halva gänget i Kalifornien var au pairer
och i augusti så åker de viktigaste hem igen...
Hur kommer det då kännas om man skulle komma tillbaka efter det?
Så jag måste helt enkelt komma tillbaka innan alla åker,
så frågan är bara... När ska jag åka?... Hur kommer jag dit? och Vart ska jag bo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0