Back in Oz!

Trodde att flygtiden fran Fiji till Melbourne var tre timmar,
men plusa nagra timmar pa det.
Satt brevid en indier som sag ut att aldrig ha flygit forut.
Han fraga mej hur man gar pa toa och jag peka pa toa dorren.
Han gick dit och kom tillbaka efter nagra sekunder.
"Jag knacka men ingen oppna"
En ganska trott Sarah svarar att han maste oppna dorren sjalv.
Av nagon konstig anledning sa tror han inte pa mig
och vantar tills en flygvardinna kommer
och hjalper han att oppna dorren.


Har sovit pa en trabank pa Melbournes flygplats i natt,
kanner mej helt dod.
Skulle pa ett satt vara skont att vara hemma i Sverige nu,
men har ju fortfarande Singapore kvar som ska bli roligt.

Idag regnar det samtidigt som det ar sol i Brisbane,
ganska perfekt nar man solar.
Luktar harligt sommarregn!


Fiji var iallafall helt super,
det enda man behovde passa var att nar nagon slog pa trumman sa var det mat.

Annars har dagarna gatt at till vollyboll, snorkling, koknottsspel,
byta o, ata, sova, hangmattan, sola, bada, stranden.

Snorkla med hajar en dag,
helt sjuk
och jag som ar riktigt radd for hajar,
men det var ganska haftigt.



Kommentarer
Postat av: evelina

haha! slå på trumman så var det mat? låter roligt :)

2009-12-13 @ 19:56:19
URL: http://heartbreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0