My first day in California...

Igår hämtade min "värdpappa" Mike upp mig på flygplatsen i Orange County.
Vi åkte hem och hälsade på barnen innan de skulle sova
och sen satt vi ute på deras super fina uteplats och drack öl.
Mysigt första möte med familjen.

Rummet jag har är häftigt, men  mysigt. :)
Är verkligen min stil här inne...!


Idag åkte vi och åt frukost på ett ställe som låg på stranden,
helt otrolig utsikt!
Sen har vi mest åkt runt och kollat på saker runt om i närheten,
var i Laguna Beach och Newport mm.
Lite kul och de städerna, eftersom man sett många tv program därifrån.

Familjen äter grymt god mat också,
de har typ alla sortes frukt man kan ha (lite överdrivet kanske?)
och de äter mycket grillat med bröd och grönsaker.
Låter super bra...

Värst vad jag låter positiv,
men det är bra. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0