Cultural Care Au Pair School

Idag var första skoldagen på skolan...!
Vi har haft två lektioner pa fem timmar
så man är lite lagom trött nu.

Har gått igenom massor om hur det att att bo i USA,
det var ganska intressant men det roligaste var ändå nar vi fick pyssla i slutet.
Jag gjorde ett halsband till Michaela,
ska gora ett till Payton i morgon. :)


Capuset ar super fint, mycket större an jag trodde,
men jag har ändå inte fattat att jag är i USA nu.
Vet inte vart jag tror att jag är faktiskt, confused.

Trevliga tjejer här iallafall,
vi är ganska många tjejer från Sverige så det är kul.
Vi har blivit ett litet gäng här,
men sen på fredag så delas vi upp och alla åker till sina familjer.
Så mycket avsked hela tiden...!




Ar några som ska iväg ihop iallafall :)


jag och Anna ska bo i närheten av varandra...


Mina roomis är ganska speciella,
men de är trevliga.
En är från Tysklan och den andra är från Colombia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0