Au Pair meeting

Börjar komma in engelskan väldigt bra nu,
tänker på engelska,
drömmer på engelska
och när jag ska skriva på svenska så kommer det engelska ord hela tiden.
När jag kommer hem kommer jag blanda
och prata svensk-engelska hela tiden :)


Au Pair mötet var kul,
träffa masa andra au pairer och vi åt frozen yoghurt. 
Min LCC är verkligen galen,
hon är typ 40 men tror att hon är 20, haha.
Men hon är grym!



 Idag har jag ätit massor av glass,
det finns typ bra glass ställen överallt
och du får välja på allt möjligt att ha som topping.
I love it...!


Vi är sju au pairer som bor i San Clemente...

vi har blivit ett litet gäng,
Norge, Tyskland, Mexiko och jag :)

När jag pratar med min värdmamma så säger jag alltid att jag ska träffa "the german girl" eller "the mexican girl" så jag är lite inne på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0