vad har hant med mig?

Innan jag akte var jag radd for att jag skulle vara nagon annan nar jag kom hem
och i Sverige skulle jag aldrig stamma nagon.

Men kanner anda att jag fortfarande ar mig sjalv,
kanske har forandrat min rost endel sen jag kom hit,
men vet att jag fortfarande ar mig sjalv
och har kvar mina varderingar!

Men jag vill bara vara en au pair,
jag vill inte vara au pairen med alla problem,
som ar i en polisutredning,
som kommer bli hemskickad,
som kommer stamma sin vard familj.

Jag vill bara vara en helt vanlig svensk au pair i Kalifornien...!

Hjalp mig nagon snalla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad komplicerat det blev! hoppas allt löser sig! tänker på dig. be strong!

2008-10-24 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0