Som alla andra...

Jag kommer att ändra familj,
det är bara så.
Det är något fel på mamman alltså,
hon har verkat lite konstig från första början.

Men efter att ha hört alla historier om den andra au pairen
och sen se vad som börjar hända här.
Så fattar man att denna familjen inte är helt normal,
så jag kommer förmodligen stanna i Orange County om jag har tur, wiiihoo :)

Trodde inte att jag skulle vara som alla andra
och byta familj...
men tycker det är bättre att göra de nu än att vänta
och sedan inse att jag borde gjort det för länge sedan...

Vill så gärna stanna här i San Clemente,
det är en sån perfekt stad med allt i närheten...
Sen vill jag inte lämna alla vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0