Överallt och ingenstans

I torsdags fick jag reda på att jag aldrig kommer kunna få en familj igen, är mest ledsen och arg. Fattar inte hur Cultural Care kunde göra så här mot mej utan att ens ringa och prata med mej under hela veckan. Jag har varit snäll och väntat och de bryr sig inte ens om att ringa och prata med mig innan de bestämmer att jag ska skickas hem.
Jag vill inte säga att jag hatar, men familjen Kay är verkligen längst ner på listan!



Har bestämt mig för att hålla mig full tills jag åker hem, haha
Försöker vara positiv och tro att det finns en mening med att detta hände mig...

Igår (fredag) gjorde vi en massa saker...
Prata med en advokat om mitt visum och allting,
är säker på att jag kommer bli hemskickad nu,
sen var vi i Laguna Beach och myste på stranden...



Senare på kvällen åkte jag med Frida till Irwine och gick runt där,
träffa en massa andra au pairer och åt cheesecake pa Cheesecake factory, mumma
och sen så drog vi till Hunnington Beach för lite fest!

Mitt i natten drog jag till en annan fest här i San Clemente,
sluta med att alla somna efter en galen kväll!

Tror jag fick en dörr i huvudet någon gång under kväll också,
hörde något om det, plus att jag kan känna bulan...

Vakna av ett en mexikan knacka på dörren och lämna en fruktkorg,
lite lagom mysko...

Känns som att jag inte sovit pa flera flera dagar...


Var super nära att jag gifte mig igår föresten,
kändes som att de inte fanns någon annan lösning.
Vi skulle dragit upp till Vegas,
men jag insåg att jag kanske borde vänta, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0