to much thinking

Det ar mitt i natten
och jag kan inte tanka pa nagot annat an alla problem...

Vad hander egentligen?
Varfor ringer ingen mej?
Kommer jag bli hemskickad?
Kommer de avsluta mitt visum?
Vad hander om jag bli hemskickad?
Vad ska jag gora i Sverige?
Ar Cultural Care pa min sida?
Kommer det bli polisutredning?
Varfor hander allt detta mig?
Vad kommer att handa?


Undrar om jag nagonsin kommer  kanna mej helt glad igen?
Detta ar ingen liten grej som hander,
jag ar ensam i USA och utreds for brott...!

Kanner mig sa forvirrad
och jag har sa manga fragor,
men ingen kan svara pa dem...

Folk grater,
jag grater,
alla grater.

Tur att jag har sa manga som bryr sig om mig har iallafall,
tank om jag inte hade haft nagra vanner har,
det hade varit hemskt!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Känns konstigt. Hör av dig mer när det händer något bra.

2008-10-27 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0