regler...

Många au pairer har en tid de måste vara hemma på veckorna och vissa har även en tid för helgen, jag har inte fått en sån tid än och skulle förmodligen inte klara av det heller... Har man en gång levt fritt och bestämt över sig själv så kan inte någon komma och säga att man måste komma hem den och den tiden!
Jag är faktiskt en vuxen människa...!

Jag tycker det är bättre att man låter det vara lite öppet, för jag skulle inte direkt komma hem klockan fyra på natten mitt i veckan när jag jobbar nästa dag... Men om det nu skulle hända och jag går upp och sköter mitt jobb, då tycker inte jag att det är något fel... för vad jag gör på min fritid är min ensak!

Får jag en sån regler så flyttar jag, så det så!

(en arg sarah uttrycker sina känslor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0