One more day is gone...

Dagen slutade (inte helt oväntat) med Starbucks och frozen yoghurt.

Gottgottgott!
Kommer rulla när jag ska hem härifrån,
är alltid sugen på något,
hela tiden...!

Varje gång Mike och Sabina lämnar huset,
så kollar jag kylskåpet det första jag gör...
Tycker fortfarande det kan kännas lite pinsamt att ta mat från deras kylskåp, haha
Så när det är borta så vräker jag i mej,
sen så har jag ett litet extra lager i mitt rum, ifall det är kris ngn gång.

Jag, Oda, Tatiana och Kathleen har bara pratat av oss dagen,
så skönt när man kan få klaga lite och bara skratta.
Blir lite för mycket om man bara är med familjen hela dagen!

Om jag bara hade kunnat få stanna här i San Clemente,
trivs så bra här...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0