I love the beach!

Har varit på stranden med Oda nu,
hon är från Norge,
men vi pratar ändå engelska med varandra. haha
Det är lite kul...

Men några svenska ord slinker in lite då och då...
Var lite förvirrad när jag körde henne hem
och hon är inte direkt den bästa på att hitta.
Så jag hörde mig själv skrika "var är jag?" på svenska...
 
Det är speciellt att köra i USA,
överallt är det massa filer
och man måste vara snabb annars måste man göra en U-sväng som jag börjar bli bra på nu...

Såklart så köpte vi en frozen yoghurt,
som är ngt av det bästa som finns!


Nu ska vakta barnen i sex hela timmar till,
sen blir de fest hoppas jag!
Min värdpappa är på motorcykel weekend i Mexico (han är galen)
och min värdmamma ska ut och festa, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0