Detta är inlägg 100 !

Lite komiskt att det skulle vara just idag,
det är många saker idag...

Idag är det en månad sen jag kom till USA,
idag är det mitt hundrade inlägg
och idag blev jag utkastad från min familj.

Tatiana hämtade mig!!!
Hon är min hjälte,
hon försöker få mig att tänka på annat hela tiden
och visst hjälpte de med lite choklad.

När jag var på väg ut från huset förut så gick Sabina in i mitt rum tog mina sopor och så kastade hon dem efter mig och skrek att jag skulle ta mina sopor med mig.

Hur normal är man då på en skala ett till tio?

Är verkligen glad att jag lämnar denna familjen,
idag fick jag ser hennes verkliga sida
och jag vill aldrig se henne igen.

Men jag får tårar i ögonen när jag tänker på att jag aldrig fick säga hejdå till mina flickor! Michaela och Payton <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gummsan:/ saknar dig sååå <3

2008-10-14 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0