Arbetslos

De ser mig som arbetslos just nu och det ar darfor de kommer
skicka mig hem om jag inte hittar en familj inom tva veckor.
Med det visumet jag har far man bara vara arbetslos i tva veckor,
men tror att jag kan forlanga det med en eller tva  veckor om det behovs.

Chefen for CC gillar mig, haha :)

Familjen som jag bodde hos har varit sa hemska mot mig och mot CC (min forening) att de antagligen inte kommer fa vara kvar i programet mer.

Kanns skont for mig att veta att de inte var mig det var fel pa, haha
Det ar tre eller fyra au pairer som har lamnat den familjen nu...

Sa nu ar jag verkligen arbetslos
och det kanns valdigt bra.
Skulle kunna vara arbetslos foralltid,
om det inte vora sa att man maste jobba for att fa pengar
och man maste ha pengar for att ha kul...

Och man maste ha kul for annars kan man inte leva!

Kommentarer
Postat av: louise

stackare, hoppas att du hittar en familj snart då,

men jag skulle gärna ta hem dig, för jag saknar dig!

2008-10-16 @ 10:16:00
URL: http://louisejohansson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0