stranden och jag

Kände ledsamheten komma över mig förut och
jag gick ner till stranden för att bara lyssna på vågorna.

En underbarare plats finns inte!



När jag sitter där så önskar jag att någon ska ringa...
och precis när jag lämnar stranden så ringer Travis! :)

Tar bussen (gratis) till San Clemente och festen är i full gång,
jag tar det väldigt lugnt eftersom jag bor med folk jag inte känner helt än...!
Men snart är det dags för en riktigt galen fest igen.

Killarna körde mig hem till Laguna i nattlig tid,
jag trivs bra med att bo här,
vill bara inte att de ska var några problem,
utan att jag kan träffa mina vänner!
Lite jobbigt att inte ha en egen bil...

Inga vänner, inget liv!

Träffa en ny tjej igår, Cassey! :)
Hon var grym...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag för alltid kramiz

2008-11-13 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0