Lördag

Sov hos Tatiana i natt,
känner mej hemma där...!

Fast  tycker lite synd om henne för jag pratar i sömnen på svenska varje natt
och i natt hade jag skakat henne till hon vakna
och sagt att det satt två män på sängkanten... haha


Hon börja jobba klockan sju i morses så blev inte så många timmars sömn för oss, tre för henne och fem för mig...!

Var med hennes barn på lekplatsen i morses,
var riktigt roligt tyckte till och med jag även fast jag inte fått någon sömn.
Det var några som hade anordnat någon slags "barnens dag" där,
så var massa folk, hoppborgar och annat roligt... ;P

Ibland skulle det vara roligt att vara barn en gång till,
fast skulle också vara ett helvete att gå igenom allt för att bli gammal igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0