Hoppa från piren...!

Igår gjorde jag något mycket farligt...

Helt sjukt farligt om man tänker efter,
vi skulle hoppa från piren mitt i natten efter vi druckit.
Jag vet att det var dumt,
men vet också att jag är en bra simmare...

När vi väl stod där så banga alla,
men jag kände att jag ville göra detta innan jag åkte hem.

Killarna valde ut en plats där jag skulle hoppa,
vågorna var super stora
och jag var lite små rädd...
Kändes som att vattnet inte var tillräckligt högt där jag skulle hoppa,
men de sa att det var lugnt
och jag litade på dem.

Byte om till hoppkläderna
och hoppade...

Var ett stort fall rakt ner i det svarta vattnet
och tror ni inte att jag slog i...
Trodde för några sekunder att jag brytit benen av mig,
men simmande till stranden
och allt var lugnt...

Då kommer polisen... såklart
Vad hade jag förväntat mig?

Klarade oss denna gången också,
börjar tro att polisen förföljer oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0