so mad all the time...

Nastan varje dag sa ar jag arg pa nagot satt,
forut  idag var jag sa arg att hela jag skaka och tararna rann...

Jag gillar verkligen familjen och allting,
men mamman har sina speciella ideer om saker och ting
och jag klarar inte av att hon kommer forsent och andrar schemat varje dag...

Idag var hon verkligen respektlos mot mig,
men pappan kom till min raddning iallafall...

Vill inte vara arg hela tiden,
eller jag ar inte arg hela tiden,
utan kanske bara en gang om dagen
och de brukar ga over ganska fort...
Men en gang om dagen,
ar en gang for mycket...!


Kommentarer
Postat av: Melissa

Känslor är känslor... men om det stör dig i din vardag så kanske det är någonting att ta tag i...? men ilska är ju inte farligt, så vida det inte blir väldigt aggressivt;.)

2008-12-05 @ 04:13:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0