Driving!

Att köra bil i USA är speciellt,
tror jag använder det ordet ganska ofta nu mera...
När jag vill beskriva något
och inte riktigt kan komma på vad jag vill säga så säger jag bara "lite speciellt"... haha
(intresseklubben antecknar)


Kom hem precis hem från San Clemente nu,
varit en frozen yoghhurt och Starbucks kväll igen! :)
och tror ni inte att min väg hem var avstängd...
Eftersom jag fortfarande är ganska ny här så kan en sån sak vara väldigt skrämmande,
men fann min väg hem tillslut...!

(jag vet allt om att vara vilse)
och det är inget jag rekomenderar!
Speciellt inte utan telefon
och i USA...!

Kommentarer
Postat av: louise

du är inte sarah om du inte är vilse eller förvirrad :P

2008-12-02 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0